Nincs jó válasz

Mindenféle, ami zavar, vagy örülök neki, vagy vicces, vagy szomorú. Próbálok nem csak hörögni, ha kritizálok valamit, hanem leírni, hogy én hogy szeretném.

Friss topikok

  • anonim user: természetesen mindenképpen csak leányzó követhette el, legény az semmiféleképpen semnem... (2009.07.26. 20:34) Index-fika
  • dmm: "Ha megválasztják, a kampány után hagyja magát megvesztegetni, telik medencére, költözésre a város... (2009.07.20. 23:24) Tényleg mindenre a betiltás a megoldás?
  • begri: jaja ilyen szakma, de az is vicces, hogy a fidesznek az őszintét kellett volna csak nyomnia, nem f... (2008.10.31. 04:31) kommentből bejegyzés
  • begri: juj de izgi, akkor majd együtt megyünk :D majd viszek kenyeret :P (2008.09.22. 20:53) Felvonulgatós

Linkblog

HTML

Váró

2009.04.11. 15:00 | bryan | Szólj hozzá!

Van egy szemölcs a nyakamon. Már nem kéne ott lennie, de...

  Az elhatározás után, hogy a szemölcsnek mennie kell, a következők történtek:

Először bőrgyógyászat, 4 óra várakozás, de legalább van sorszám, nagyjából tudom, mennyi az annyi, húszan vannak előttem, várható volt, hogy nem lesz gyors. Az orvos maga 3 perc alatt ír beutalót, a sebészetre, miután meggyőződött róla, hogy tényleg szemölcsről van szó. Sebészet, még fél óra várakozás, (nem is értettem, miért ilyen rövid). Sebész nézegeti, mondja, hogy inkább fej-nyak sebészet lesz ez, mert túl közel van a nyaki verőérhez, meg egyébként sincs asszisztense (???). Ő is ír beutalót, Onkológiai központ majd jó lesz. Telefonon kapok egy reggel 8:20-as időpontot, mondom tök jó, talán nem is lesz csúszás, olyan korai ez még. Amikor odaérek, előttem már vagy húszan nyomorognak, sorszám sehol, könyv elő, de az meg elfogyott, nem hittem volna, hogy a százötven oldal nem lesz elég, de azt sem, hogy fél háromra jutok be. Nem az a bajom, hogy a súlyosabb eseteket előrébb veszik, hanem az, hogy közben semmilyen tájékoztatást nem kaptam, még vécére se mertem elmenni, mert mi van, ha akkor szólítanak. Meg miért kaptam reggel nyolcas időpontot, ha annak betartására esély se volt, közben miért nem tudtam rákérdezni, mikor kerülök sorra, miért szarnak bele abba, hogy nekem is van dolgom, miért nem lehet valami olyan rendszert aminek segítségével el tudok bóklászni, csinálhatom a dolgomat, és kb egy órával sorra kerülésem előtt értesítenek, hogy most már azért térjek vissza, mert valamikor másfél óra múlva már tényleg sorra kerülhetek? Ez nem az orvosok dolga kéne hogy legyen, hanem az adminisztrátoré. Ja, maga vizsgálat annyi volt, hogy a dokinak elmondtam, amit a papíron láttam, hogy szemölcs in toto, szövettan. Aztán kaptam időpontot, (május eleje) meg papírokat, az egyiken az volt, hogy mindez a tb-nek 1080 forintjába került.. .Tehát a szemölcs levétele utazás nélkül eddig kb tíz órámba került, és még csak időpontom van. A tb mindezért ha mindenhol ennyi a vizsgálat, már kicsengetett több mint 3 ropit.

Cui prodest, de tényleg?

Update: Sikerült a "műtét", minden szép már az első kötözésen is túl vagyok, és mindezt csak további három órámba került. Még lesz egy varratszedés, lehet, hogy megúszom az egészet tizenöt óra várakozás alatt?

Címkék: egészség bazdmeg

A bejegyzés trackback címe:

https://nemletezo.blog.hu/api/trackback/id/tr391059439

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása